Jij hebt een actieve, creatieve en verantwoordelijke baan als Coördinator Animatie, spel en events. In deze veelzijdige baan verveel jij je geen moment! Elke week is wisselend en sta je voor nieuwe uitdagingen. Een ideale baan om veel te leren en te werken met een super gaaf team.
Als Coördinator Animatie, spel en events bij JP Activiteiten heb jij verschillende verantwoordelijkheden. Jij zorgt ervoor dat de activiteiten goed worden voorbereid, je helpt mee uitdenken hoe wij onze activiteiten gaan uitvoeren en je helpt mee klaarzetten. Met een enthousiaste collega stap jij in de auto om verschillende activiteiten uit te voeren en te zorgen dat mensen een geweldige ervaring hebben met ons bedrijf. Dan zijn er ook nog grotere evenementen waarin jij een leidinggevende rol hebt over de spelbegeleiders en de uitvoering van het evenement. Je week zit er nog niet op want jij helpt ook mee om nieuwe activiteiten en evenementen te bedenken en vorm te geven.
Wat bieden wij jou?
- Een zeer veelzijdige baan
- Mogelijkheid om door te groeien
- Mogelijkheid om cursussen/opleidingen te doen.
- Een dienstverband tussen de 24-36 uur.
Dus heb jij:
- Vaardigheden in begeleiden van activiteiten
- Excellente communicatie skills waarmee jij duidelijk en effectief kunt communiceren met klanten en begeleiders
- Een afgeronde(of bijna afgeronde) MBO opleiding omtrent sport en bewegen of leisure en recreatie.
- Een toegankelijke houding waardoor je makkelijk met andere kan omgaan en je ben je een teamspeler
- Goede tijd management wat ervoor zorgt dat je de juiste mensen en middelen op de juiste plek op tijd hebt
- Je durft de leiding te nemen en kritische keuzes te maken op evenementen
Competenties:
- Communicatie: je bent duidelijk en netjes in je communicatie naar klanten, leveranciers en collega’s.
- Organisatietalent: je houdt van organiseren en hebt een kritische blik op logistieke planningen en het gebruik van materialen optimaal kunt benutten.
- Stressbestendig: je houdt overzicht en inzicht, ook bij tijdsdruk. Je overziet situaties en werkt hierbij op adequate wijze.
- Leergierig
- Punctueel: je zorgt ervoor dat de organisatie tot in de puntjes wordt verzorgd. Je controleert je eigen werk
Stuur je CV met motivatiebrief naar info@jpactiviteiten.nl. Wie weet sta jij binnenkort dan wel samen met ons de leukste activiteiten, spellen en events te coördineren.
Vacature spelbegeleider / Quizmaster
Wil jij werken met een gezellig team en met vrolijke mensen? Zoek jij een (bij)baan van 6 -32 uur per week en ben je een enthousiast persoon? Dan is onze functie spelbegeleider/ Quizmaster echt iets voor jou!
Als spelbegeleider bij JP Activiteiten zorg je er voor dat groepen een fantastische tijd hebben. Op verschillende locaties in Noord Nederland kunnen mensen arrangementen bij ons boeken. Denk hierbij aan spellen zoals Bubbelvoetbal en Boogschieten maar ook verschillende quizzen zoals een Ik hou van Holland quiz, Jongens tegen de Meisjes en nog veel meer!
Na je inwerk periode ga je zelfstandig naar de locatie, bouw jij je spel op en begeleid je de mensen en zorg jij er uiteraard voor dat iedereen een geweldige dag heeft.
Wat zoeken wij:
- Leeftijd 18+
- Beschikking over een rijbewijs
- Enthousiasme
- Geen vrees om voor een groep te staan
Wat bieden wij:
- Een toffe bijbaan met veel diversiteit
- De kans om regelmatig aan het werk te zijn
- Salaris tussen € 8,50 en € 14,50 per uur, afhankelijk van leeftijd en ervaring.
- Reiskostenvergoeding €0,19 cent per km
Meer informatie? of solliciteren:
info@jpactiviteiten.nl
+31850644365
Vacature Administratief Medewerker / Medewerker reserveringen
Ben jij commercieel ingesteld en heb jij een voorliefde voor administratie? Heb je graag persoonlijk contact met klanten en zorg jij ervoor dat hun uitje de geschiedenis boeken in gaat? Dan zoeken wij jou als onze nieuwe verkoper binnendienst/administratie.
In deze afwisselende combi-rol help jij bij het verkopen van onze diensten. Je bent onderdeel van de verkoopafdeling van JP activiteiten, Paviljoen Schoonhoven en de Drentse zaak. Hierbij verricht je tevens ondersteunende werkzaamheden op het gebied van administratie. Je archiveert financieel-administratieve documenten en helpt collega’s om bedrijfsinformatie en gegevens te vinden en deze te benutten. Je zorgt ervoor dat contractstukken, facturen en bankafschriften volgende de juiste wijze worden verwerkt. Binnengekomen boekingen pak jij op en neemt ook zelf initiatief om (nieuwe) klanten of
omzet binnen te halen.
Je werkt in een jong en ambitieus team en elke dag is weer een groot feest. Niet alleen omdat we graag bedrijfsuitjes organiseren, maar ook omdat we zelf regelmatig een uitje plannen met het team.
Dus heb jij:
– Commercieel inzicht
– Een voorliefde voor administratieve werkzaamheden
– Goede communicatie vaardigheden
– De ambitie om minimaal 28 uur te werken
– Een proactieve houding
– Werk jij graag in teamverband
Solliciteer dan vandaag nog jouw CV en korte motivatie naar jelle@tossbv.nl of stuur een
mail voor meer informatie. Wie weet
Wat bieden wij jou?
- Goede arbeidsvoorwaarden
- Reiskostenvergoeding
- Een hecht team
- Mogelijkheid om door te groeien
- Mogelijkheid om cursussen/opleidingen te doen.
- Een dienstverband tussen de 24-40 uur.
Dus heb jij:
- Excellente communicatie skills waarmee jij duidelijk en effectief kunt communiceren met klanten en collega’s. Klanten kunnen altijd bij jou terecht!
- Ervaring of een afgerond diploma in dit vakgebied
- Een toegankelijke houding waardoor je makkelijk met andere kan omgaan en je ben je een teamspeler
Stuur je CV met motivatiebrief naar info@jpactiviteiten.nl. Wie weet kom jij ons gezellige kantoor nóg gezelliger maken