Functieomschrijving Commercieel medewerker Binnendienst

JP Activiteiten staat voor het creëren van onvergetelijke momenten een bureau dat de activiteiten perfect weet af te stemmen op de situatie en de doelgroep. Met ruime ervaring in uitjes kunnen wij goed helpen om het juiste uitje te organiseren. Wij organiseren uitjes voor 8 personen, maar ook voor 500 personen! Een leuk uitje met vrienden of een volledig georganiseerde personeelsfeest? Wij zorgen voor een onvergetelijke dag!

Wegens een enorme groei zijn wij op zoek naar een ervaren Account Manager Binnendienst

Taken:
• Het benaderen/werven van nieuwe, potentiële klanten.
• Het onderhouden van klantcontact met bestaande klanten.
• De kennis over de te verkopen producten of diensten worden verworven en op peil gehouden.
• Het bijhouden van een gedegen administratie met gemaakte offertes, gelegde contacten en rapportages.
• Het bijhouden van de activiteiten agenda
• De nazorg en communicatie richting huidige klanten onderhouden. Hieronder vallen o.a. onder: het signaleren van behoeften, het bieden van ondersteuning, het tijdig informeren over producten of diensten en hier eventueel nieuwe voorstellen voor doen. Bekijken waar kansen liggen en hoe ze benut kunnen worden.
• Goed contact met de operationele afdeling en de afdeling backoffice / finance afdeling

Competenties:
• Communiceren – je kan zichzelf in heldere, begrijpbare taal uitdrukken en voelt goed aan wat de ander bedoelt.
• Netwerken – goed in het opbouwen, in standhouden en benutten van zijn relatienetwerk.
• Prestatiegericht – is pro-actief, vertoont een hoge inzet en is gemotiveerd om te presteren. Neemt geen genoegen met lage of middelmatige prestaties.
• Commercieel – kansen binnen de markt op de juiste commerciële waarde inschatten en hierop denken en handelen. Goed in het inventariseren van klantenwensen en het inleven in de klant.
• Presenteren – kan plannen en ideeën op een heldere wijze presenteren en effectief gebruik maken van hulpmiddelen. Heeft geen problemen met spreken in het openbaar.
• Creativiteit – vindingrijk in het bedenken van oplossingen, nieuwe invalshoeken, maar ook bij het geven van presentaties en trainingen.
• Stressbestendig – blijft effectief presenteren bij tegenslagen, teleurstelling of tijdsdruk. Blijft klam en reageert in het belang van de zaak.

Wat bieden wij:
• Een uitdagende baan met verantwoordelijkheid waarin je veel vrijheid krijgt.
• Een contract voor minimaal 32 uur.
• Een klein, maar gezellig en zeer gedreven team.
• Marktconform salaris
• Een fijne werkplek op ons kantoor in Assen

Parttime uren: 32 per week

Soort dienstverband: Fulltime

Meer informatie? of solliciteren:
info@jpactiviteiten.nl
+31850188195 

Functieomschrijving spelbegeleider / Quizmaster

Wil jij werken met een gezellig team en met vrolijke mensen? Zoek jij een (bij)baan van 6 -24 uur per week en ben je een enthousiast persoon? Dan is onze functie spelbegeleider/ Quizmaster echt iets voor jou!

Als spelbegeleider bij JP Activiteiten zorg je er voor dat groepen een fantastische tijd hebben. Op verschillende locaties in Noord Nederland kunnen mensen arrangementen bij ons boeken. Denk hierbij aan spellen zoals Bubbelvoetbal en Boogschieten maar ook verschillende quizzen zoals een Ik hou van Holland quiz, Jongens tegen de Meisjes en nog veel meer!

Na je inwerk periode ga je zelfstandig naar de locatie, bouw jij je spel op en begeleid je de mensen en zorg jij er uiteraard voor dat iedereen een geweldige dag heeft.

Wat zoeken wij:

  • Leeftijd 18+
  • Beschikking over een rijbewijs
  • Enthousiasme
  • Geen vrees om voor een groep te staan

Wat bieden wij:

  • Een toffe bijbaan met veel diversiteit
  • De kans om regelmatig aan het werk te zijn
  •  Salaris tussen € 8,50 en € 14,50 per uur, afhankelijk van leeftijd en ervaring.
  • Reiskostenvergoeding €0,19 cent per km

Meer informatie? of solliciteren:
info@jpactiviteiten.nl
+31850644365